SZANOWNI GOŚCIE

  • Uprzejmie informujemy, iż czas wszystkich zabiegów oraz masaży zawiera czynności około-zabiegowe tj. Rozebranie, ubranie, prysznic itp.
  • Czas zabiegu może zostać skrócony, jeśli państwo przybyli na zabieg z opóźnieniem i nie ma możliwości wydłużenia zabiegu z uwagi na kolejne rezerwacje
  • Czas zabiegu może zostać wydłużony jeżeli nie koliduje to z kolejną rezerwacją
  • Dopuszczamy rozpoczęcie zabiegu z opóźnieniem, jeśli przygotowanie gabinetu wymaga szczególnej sanityzacji
  • Co nie może mieć wpływu na długość oraz jakość zabiegu

PROMOCJE

  • Żadne promocje nie mogą być łączone
  • Wszystkie promocje oraz rabaty obowiązują od poniedziałku do piątku
  • OBDS zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub wstrzymania promocji bez podania przyczyny
  • Za zabiegi promocyjne płatność gotówką

VOUCHERY ORAZ BONY PREZENTOWE

  • Vouchery mają ważność 3 miesiące od daty zakupu
  • Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna
  • Voucher może być zrealizowany jedynie za okazaniem bonu imiennego
  • Ważność vouchera może być zmieniona po wcześniejszym uzgodnieniu z OBDS. Zmiana daty ważności jest jedyna i ostateczna, a voucher jest realizowany w wyznaczonym terminie- nieprzybycie na zabieg oznacza, iż voucher został zrealizowany

REGULAMIN KUPONÓW 50 ZŁ

  • Kupon na kwotę 50 zł może być wykorzystany tylko jeden raz na jedną usługę
  • Kupon może być zrealizowany jednego dnia przy zakupie jednej usługi na kwotę minimum 200 zł
  • Kupon może być zrealizowany na usługi SPA lub fryzjerskie
  • OBDS zastrzega sobie prawo do zamknięcia oferty bez podania przyczyny
  • Kupon nie ma daty ważności
  • Kupon nie jest imienny

REKLAMACJE

  • Klientowi przysługuje prawo do reklamacji usługi.
  • Po wystąpieniu niepożądanych objawów należy złożyć reklamacje nie później niż 3 dni po wykonaniu zabiegu fryzjerskiego/na twarz.
  • Klient korzystający z usługi manicure/pedicure, powinien złożyć reklamacje nie później niż 5 dni po wykonaniu zabiegu.
    W późniejszym terminie reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Reklamacje należy złożyć przez adres email lub osobiście w salonie.
  • Salon ma czas 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji. W ramach reklamacji nie przewidujemy zwrotu kosztów.